Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 29, 2011

Lega lega lega...

Hahahahaha...rini rasa lega sgt...sb aku da berjaya present my proposal for master projek 1...yahuuu...penantian ku akhirnya berakhir..skang nk tumpu pada subjek2 aku yg agak terbengkalai...dan juga nk spend masa bersama anak terchenta jugak....tp skang anak terchenta tgh tido....letih agaknyer...dr petang bersembang...org tgk British next top model..dia pun tgk..mama komen kate pemenang tu tak cantik..dia pun sibuk la.mengiya kan...pastu ckp la konon2 komen jugak la sambil kening terkerut2...alahai ...ni la anak mama syg sgt tu...papa pun syg jugak..
hubby present ari isnin..aku lak ari selasa...then abis je hubbynyer kelas kol 4 dan juga abis je citer Marimar....aku pecut g ambik hubby akt UTM...hehehe..sejak2 ada athirah ni..mmg g kelas selalu samer2...klu aku abis awal..aku tunggu dia..dan sebaliknyer..hehehe...then g Giant...g shopping barang2 umah abis la RM2++...aku borong barang2 cam org kaya lagaknyer...sblm ni g belanja beli susu athirah for 1 month stok...abis jugak RM2++...barang2 basah esok aku borong tuk seminggu lak..mm..perbelanjaan mmg banyak...tp takpe..org kate bersusah2 dulu..bersenang2 kemudian..ngeh ngeh..tunggu jd lecturer...da up sket...so better lagi la dr skang..then sambung PHD..susah2 kejap...then da abis..up lagi gaji..insyaAllah..moga2 murah rezeki kami anak beranak..hehehehe...
sekarang hubby kena jadi Sergio..aku jadi Marimar..and athirah jadi cruzita...tiap kali aku sebut ni..pasti hubby tersengeh2 tgh isteri dia yang agak mereng ni..muahahaha...(aku sendiri pun tergelak)..ok..aku sgt2 addict citer Marimar ni..skang ni tgh part sedih..mmm..aku pe lagi..lembut ati la katakan..menangis la tgk marimar tu...td g ambik hubby ,hidung yg sememangnyer selesema ni..lagi2 selesema...hubby naik pelik..tanya gini.."ayg npe ni..npe nangis ni"...aku pelagi..jawab ngan tak malunyer.."ayg sedih la tgk marimar tu bang...ayg geram la ngan natalia tu..ish.."..so ttiba2 jadi emosional..hubby pun kate gini .."la...npe ngan marimar"...aku pe lagi..bercerita la ngna penuh emosi...hahahaha..seb baik dpt husband yang sememangnyer tau benar perangai bini dia...tp hubby tka kol pun la sblm kol4 sb tau aku tak suka diganggu time citer marimar..ni esok ni ada citer marimar..aku ada kelas lak kol 4...ni frust giler rasa..leh tgk tuk 45 minit je la...blik hubby kena download la tgk kat TONTON...hahaha...
arini ni..kitaorg mkn tghari kat K9..tp disebabkan aku baru pas present mood cam tak de sb myb leth kot..then da lega nk rilex2 dulu...then malam aku masak..hubby nk beli bungkus t aku tak nak..sb aku berazam bulan ni nk masak je...mmm..master projek da leh slow down sket kot..nt cuti panjang mmg aku wat kaw kaw nyer la...hahaha...aku igt cuti nt aku nk menjual balik cheese tart n kek2 aku ni...kakak aku suruh listkan pe aku nk jual...muka kakak aku suka je bielr perniagaan aku akan kembali..asyik2 permintaan or order dr kwn2 kakak aku aku tolak je..sb takut tak sempat..nk belajar lagi..jd isteri mithali lagi..jd ibu penyayang lagi...so byk keje aku ni..muahahahah....
ok la..nk kasi hubby pakai tenet lak..nt dia senang nk wat keje...aku kan syg bangat samer hubby aku..so internet pun aku sanggup berkorban..muahahaha..tp klu kol3pm..ttiba hubby nk alih selain tv3 yang menyiarkan citer Marimar akku...NO WAY...ini tak boleh ditolak dan diansurkan..muahahahaha...k la..mengarut je aku ni...nt update lgi..bye

No comments:

Post a Comment