Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 25, 2011

Harap2....approved!!!

Hellu..skang da kol 2.15am..aku masih tak tido sb kena update slide lagi..moga2 kali ni aku stay up sampi kol 2pg ni my supervisor approved la kan..hihihihi...ni tgh tunggu uploading...jap g send email..muahahaha....mmm..hubby sebelah aku tgh tido...athirah lak atas kusyen berlandaskan tilam empuknyer yang papa bawa turun dr bilik pun tgh tido..mama je bertungkus lumus wat keje...hahahaha....tgk diorang tido rasa nk tido jugak..tp aku kautkan semangat aku...mmm...cam biasa la..mama yang penakut ni mmg kena teman sedia...aku kat bawah kat bawah la diorang teman aku..klu kat atas..kat atasla..ish..penakut btul mama ni..buat malu je...seb baik hubby mmg da arif benar perangai aku...rini plan kononyer nk g pesta konvo tp cancel..sb g potong rambut papa then g mkn satay...hahaha...the ng borong susu athirah 4 kotak...hambik ko..aku beli wat stok skali..susah btul kejap2 abis nk kena g cari beli..skang masuk je gaji aku borong 4 trus..sb bajet 1 minggu abis 1 kotak...susu EnfalacA+ yang berharga 57.80 satu kotak...harga letak belakang kira yg penting my princess suka n membesar ngan baik n sihat..amin....mama diet tak pe..ahahahah....skang ni peru aku sudah berkurangan nak ke ala2 zaman remaja..hahaha....takpe.gelak la korang..gelak la...nt aku slim cam member "american Top Model..baru kornag nganga...takpe..yg penting azam..yang penting berangan..klu tak jadi tka pe...tak de hal...hahahah....mm..sekarang ni aku mmg sgt suka tgk citer Marimar...aku suka watak2 dlm citer tu..klu kol 3..TV AKU YANG PUNYER..org len tak leh sentuh..nk tukar channel time ilkan pun TAK BOLEH....hahaha..hubby aku cukup takut nk sentuh remote time citer aku kol 3 tu..klu pengang je remote..aku mst da warning2...klu tekan je butang remote..mmm...aku mst jerit nyer...hahaha...disebabkan aku suka Sergio..iaitu watak hero lelaki tu..so..hubby aku kena la jugak jadi hero kan...hahaha..so..kali ni potong rambut da stail Sergio da.jadi oooo...aku suka oooo...ensem oooo....muah..(tuk hubby aku)....pastu aku ckp kat hubby nk belikan baju t-shirt...sb sergio suka pakai T-shirt simple2...hubby pun kate OK...pastu nk hubby pakai ala2 Sergio jugak...hubby kate OK...aku tanya.."abg tak kisah ke semua ayg tukar ikut sergio.."...hubby ke pe tau .."tak kisah...abg ok je..."....heheh..sampi pe tau...nk potong rambut tu..hubby leh kate kat tukang gunting rambut tu pe tau."potong rambut saya ala2...sergio.."...terkejut chinese tu...then hubby pun describe la..rambut sergio aku tu...pastu aku dgr hubby kate gini .."wife sy suka tgk citer marimar tu..then nk sy potong rambut cam watak hero lelaki dia suka tu.."...amboi2..aku dr jauh da rsa nk lari jauh2 ambik bantal tutup muka...malu ooooo..seb baik athirah ada..klu tak aku masukterus dlm kete..hahaha...nt nk g beli t-shirt simple2 kat hubby lak...muahahaha....aku citer kat kwn aku smlm nk hubby potong cam sergio..kawan aku kate.."da tu ida jadi marimar la ea.."...hahaha...kena perli skali...tp pape pun..secantik mana pun marimar tu..aku tetap pling cun..muahahahha...
aku mm..aku ngnatok la..nt aku update lagi la....
cian hubby ngan athirah teman aku ni...walalupun teman bertido...aku ttap hargai..muahahah...aku syg hubby..syg athirah...diorang la harta aku..huhuhuhu...diorang la penawar duka lara aku...dioarng la juga ubat naikkan darah aku jugak kadang2...muahahahah...mm...cian hubby kan..kena jadi sergio lak...hahahah..cma kelakar..tp aku suka...rambut tu akurasa maintain sampi aku jumpa watak hero lain agaknyer...tp mmg aku suka tgk rambut hubby sb sesuai je aku rasa...tp klu hubby wat rambut lain pun aku suka jugak..yg penting hubby aku...hubby org lain aku tak pandang...hahaha...ha..sblm tu nk jugak citer..aku da 2 3 hari seleema n batuk2..tak sihat..huhuhu..sedih gak..nk bersin kena serkup ngna bantal nt athirah terkejut ..cian dia...hubby pun da pening tgk aku yg tak sihat2 ni..nk mkn ubat aku menyusukan athirah..takut gak...aku pun tak nk makan..takut je...td hubby beli strepsil...tp aku cam biasa la..hubby tak igtkan tak mkn la aku..ish..ni da igt japg nk mkn..tp cayer la..aku mst tak mkn jugak jap g..hahah...
ok la..nt update lgi..gud nite..

No comments:

Post a Comment