Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 08, 2011

Mama kepenatan..

Hellu..saje je singgah jap aku nyer blog..then teringat nk update sket2 la..tp takde pe sgt pun nk update..mm...byk nk citer tp malas nk citer...skang ni aku sgt penat...badan aku ni nmpk je besar tp lemah je..huhuhu..nk kate wat keje byk mana ada...nk kate berjaga mlm2 jaga athirah pun tak juga..semua tu hubby byk tolong...hhmmm...pastu tak leh nmpk bantal..klu nmpk rasa nk tido je..tp mata tak ngantuk...tpppp..biler tak ngantuk letak je kepala kat bantal..mm...terus lelap tak hengat dunia...dasyat btul..dulu aku ni mana penah tido siang..nk tido paksa caner pun susah..tp skang...tak kisah la siang ke mlm ke..petang ke..semua aku lelap...mm..hubby kate aku nmpk letih je...tp aku pelik la..aku tak de la wat keje berat2..yang aku tau..mkn..mkn mknmkn....ish2..skang ni aku rajin benar mkn...hubby pun naik pelik....tp dai biar je aku mkn..kang disekat2 kang aku majuk..lagi susah..hahahaha....g kelas pun malas je...aku rasa lagi best duk umah jaga Athirah..main2 ngan dia...usik2 dia..lagi best dr pikir pasal adc...cad...master projek...ahh...pening2....sem lepas aku dapt result ok la 1 subjek A-..yang len semua A....acecece...leh la seronok kejap..tetapi....sem ni???? mampu kah aku bertahan???? ntah la..subjek makin susah...adc lagi2 la...aku pening giler...then pikir lak master projek..ni esok nk jumpa lec..kena update sket..mmm...takut gak..aku da survey sket wat literature review..tetapi takde la byk sgt pun n tak proper sgt la..huhuhu..takut klu lec marah...tp tak penah lak dia marah..mmm..cuti aritu sibuk blik kampung...sibuk nk mkn tu mkn ni...tu la..ambik ko.....pastu assignmnt 2 da siap..da hantar..tinggal 1 lagi hantar jumaat...resources aku cari tak lengkap lagi..hubby pun da pening tak tau caner nk cari...mm..cian dia..terpaksa tolong aku..takpe.."thank you syg.....nt ayg pandai2 cari lagi...abg wat assignmnt abg ye...nt tolong ajar ayg mathematic lak ye...hihihihi" seperti biasa aku ni klu tak kaci hubby bab2 assgmnt n ajar aku ni tak sah la...aku malas baca...hubby lak pun mls jugak baca tp dia pandai berbanding aku ni...so..dia la sifu aku...dia jugak la kaunselor aku...biler aku tension nangis..dia kaunselor la aku sket...jgn tension dan bla. bla bla...tp yagn paling best bielr dia kate.."takpe..jgn isau..nt abg tolong ayg ye..."...ha..tu ayat yg best skali...hehehehe..
skang ni hubby n athirah samer2 lawan tido..aku je berjaga..mana tak nyer..aku tido punya la lama..athirah nangis pun aku bangun ..angkat n pegang dia...padahal anak nak susu..punya ngantuk...mm..hubby cepat2 turun bawah watkan susu...hubby ambik athirah n then aku terus rebah n tido...dasyat btul...hubby biler aku tido dia bukan nk kejut..mst takkn kaco....aku celik mata..dia soh g mandi..biar segar...klu awal2 dia gerak aku bangun mandi biar segar kan bagus..mmmm..myb dia kecian tgk aku letih kot...arini aku masakkn hubby kari ayam n sayur ...aku wat byk2..sb leh sambung mkn esok...tak yh masak da..klu klu nk add pape lauk yg ringan2 ok la...tambah plak esok hubby takde kelas..so dia mst lepak umah..nt lapar da leh mkn nasi terus..tp jgn harap la dia nk mkn..mst tunggu aku balik nk mkn samer2 jugak..hehehehe...tp takpe..sukurang2 nyer dlm kelas..takde la aku terpikir2 laki aku mkn pe ye kat umah...mmm....syg sgt hubby aku tu..tp kadang2 biler merajuk...mmm...semua takkena la...so jgn biar aku merajuk sudah..nt mcm2 leh jadi..tambah2 skang ni aku sensitif sgt...badan tak slim cam American Top Model lak..mmm...susah btul...sb suka sgt makn..nper la hobi aku adalah mkn..kejap2 aku ajak g pizza..kejap2 aku nk ice cream...semua tu hubby belikan tuk aku..pastu mkn2..stop..kte tak nk la..nt gemuk..(padahal 80% aku je yang abiskan)...takpe la..aku redha je la..acecececece...padahal aku tak leh control mkn..hehehe...ok la..nt2 aku slim la balik...mana tau lagi slim dr sebelum kawin ke..hahahaha...yang penting berat aku da samer cam sblm aku pregnt...hehehe..ok la..aku nk baca lagi pasal master projek aku ni...nt athirah bangun nk suapkan dia susu....athirah tido nmpk cumel sgt...rasa nk angkat dia n peluk2 dia..pastu cium2 pipi dia....hmmm...tp cian dia nt terkejut..ok la..bye

No comments:

Post a Comment