Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 19, 2011

Love My Family...

Hellu..lama tak update blog rasanyer...hhuhuhu..aku sibuk..sibuk mengemas umah, memasak, menjaga athirah, menjaga hubby jugak..semua aku sibuk..study???????? sibuk gak..hahaha..takde la..aku malas nk update sbenarnyer..hehehe...skang athirah, hubby da tido..aku je dok jaga lagi..sb nk tgk cerekarama nyer hal...haha..mmm...tak tau la nk update pe...nk update aku n hubby n athirah g jln pun malas..sb best klu ada gambar skali..gambar byk..tp malas nk upload...mm..so nt2 la citer baba kitaorg berjln sana sini ni...
mm...igt esok pg nk wat nasi lemak...wat sambal sotong...sedapnyer....then igt esok nk cari resource pasal master project jugak...igt esok nk bagi athirah berenang lama2 sket..hehehe...td mlm papa dia bagi mandi..selalu mama yang tergedik2 nk mandikan..tp sb tension baca ADC so takde mood lak..yela..athirah time mandi adalah time yg sgt best tuk dia..so klu mama mandikan smbil dok susah ati pasal subjek adc tak adil lak tuk athirah...so..papa mandikan dia..wah..seronok dia mandi..siap ada itik dlm kolam dia lagi..yg paling kelakar..itik tu naik panajt ke badan athirah...itik tu tak naik sndri..tp papa naikkan..smbil bunyi2 kan lagi..pe lagi..budak kecik tu xcited la..athirah skang da pandai ckp2...jerit2 gembira..then gelak2..senyum...semua da pandai la...then, skang da pandai pegang mainan dia da...tp tak pandai lagi meniarap sndri...takpe..coming soon la...hehehe...bile 2-2 ni da tiod rasa sunyi plak..citer cerekarama pun jd tak best..huhuhuhu..klu hubby jaga ok gak..leh ngomel2 kritik npuji citer ni..hehehe..ha..gambar athirah n aksi2 athirah pegang mainan nt2 aku upload ea...video athirah cakap pun byk...tp nt2 la update...
mmm..citer pe lagi ea..mm..citer pasal menu arini la...tghari hubby masakkan aku sup tulang...perghh...mmg sedap..then mlm lak aku bakar pizza...n hangit kat bawah..hahaha..tp still boleh mkn..sedap...pizza tu akubeli kat JJ..hahah..bukan buat sndri...
esok aku lak masakkan hubby nasi lemak...sb rini hubby masakkan tuk aku...aku ngomel lapar...teus hubby g masakkn..then kau naik atas...tertido terus...hahaha...tak tau npe mata kau ni asyik nk lelap je..badan pun asyik nk naik je..hehehe...mm..xcersice malas...mkn tido mkn tido...hubby kate tak kisah pun...tp..aku la rasa tak cantik lak....nk pakai baju lama2 da tak leh..semua kena baju baru...skang ni aku still dpt kasi athirah minum susu ibu...tp still campur ngan susu tepung la..skang ni athirah da dapat berak ok...cuma rini tak berak...harap2 esok dia leh berak ok...hehehe...then igt nk tukar susu ke Enfalac A+..last kasi Nan HA...tp da lama2 tu problem nk berak lak..then jumpa doktor, soktor soh kasi susu yang dia suggest..susu tu tuk sebulan..then leh tuakr ke Nan Ha or apa2 brand la...so igt nk tukar dr Nan HA ke Enfalec A+ la plak...mmm..harga pun lebih kurang je la....tp aku tak kisah harga baper pun..yg penting athirah dpt yg terbaik..nk kasi fully susu ibu tak dapat kan..so kena la kasi susu tepung jugak..huhuhu...ok la..tak tau la nk update the ntakde mood la plak....sb keseorangan la plak...hubby tido..athirah tido...aku pun nk tido la...hahhaha...syg la kat hubby n athirah ni..muah2..ok la..da merepek da ni..bye

No comments:

Post a Comment