Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 05, 2011

Baby da 2 bulan ++

Hellu..rini aku n hubby n athirah da sampi umah kat skudai....rasa rindu giler ngan umah aku ni...walalupun tak byk perabot n tak secantik umah menteri..tp aku still syg umah aku..hehehe..ok2...umah sewa aku..kihkihkih...masuk je umah terus rasa sejuk je...tak panas...tak bahang...buka kipas pun slow2 je..masuk bilik buka air cond tuk 5 minit je..sb da sejuk sgt da..last2 tutup je...kira cam air cond aku skang ni jarang berfungsi...aku pun da beranak..so tak bising2 panas lagi..actually bukan panas..cuma time berbadan dua tu rasa panas n tak selesa sket la..huhuhu..skang da slim melim..acececece..tak de la..sekarang da berbadan satu ni..kira slesa sket la..mm....athirah skang da 2 bulan lebih da...kejap je rasa..da besar aku aku n hubby ni...dah pandai cakap2 da pun...pandai jerit minta org angkat da pun..dulu kecik2 tido je...skang ni da byk karenah sket..baru 2 bulan...klu da 2 tahun?? mmm...takpe..anak mama n papa ni tak nakal...cute2 gitu..hehehe...skang ni aku kadang2 sama2 menjerit ngan athirah...yela..dia jerit minta angkat n nk susu..aku lak biler da kalut akan jerit gini..."susu..oh susu..mana susu ni..athirah da lapar ni..."..tak lama kemudian papa dia pun datang hantar susu..hahaha..yang best..biler aku jerit panggil susu, dia diam n kerut muka dia...mst dalam ati dia pikir."apa kena mak aku sorang ni...susu leh jalan sndri ke???"...mmm...disebabkan aku time mengandung athirah suka sgt berkerut dahi...so anak aku syg sorang ni pun suka berkerut muka biler tgk benda yang dia rasa pelik..mmm..takpe2...ikut mama dia ...mm...skang ni 2 bulan da pandai tegur2 org...suka wat muka cumel bila org acah2 dia..konon dia nk bercakap nk acah2 kitarog jugak la..aik....takpe..lebih kurang gitu la..rambut da tumbuh...tp tumbuh dari tengah dulu..tp skang ni penuh kepala dia naik..cuma kat tgh tu panjang dr yagn lain la...mmm...ada anak ni kerja2 lain kena wat cepat2 je..tak leh berlengah2 rilek2..sb nt anak bangun da kena layan dia da...anyway.bahagia ada anak kecik...klu tak dgr suara dia or tak tgk muka dia sehari rasanyer leh demam panas aku ni...hihihi...hubby lak..pagi2 klu anak dia takde sebelah dia...mula la kalut semacam.pastu tanya "athirah mana..."...hihihihihi...anak aku ni manja ngan ayah dia...klu nmpk je kelibat hubby mula la panggil2..wat muka cumel2...mm.papa dia apalagi...laju je la angkat dia..seronok la dia..klu athirah tgh bersantai atas aku..nmpk lak papa dia..mula2 la merengek2...nk g kat papa dia...mm..mmg anak yah btul2....muka je lebih kepada mama dia...muka cun n cumel..hehehehe..mata ikut papa...n i like...:)
ok la..aku nk wat puding roti ni sebenarnyer...hubby pun da balik dr beli roti...so nk start wat...
k la..bye2...

No comments:

Post a Comment