Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 01, 2011

Tamat sudah beraya di Kedah

Hello...rini da genap la seminggu aku kat kedah...cepat btul masa berlalu kan...huhuhu..sedih pun ada...pasni nk kena balik Muar lak..beraya kat umah my lovely hubby lak..tp tak sabar sgt rasa nk balik umah sendiri..maka genap jugalah aku meiniggalkan umah kecilku selama seminggu...rindu nk lepak dlm umah aku ni...walaupun umah hubby sewakan kecik tp sgt la best rasanyer asalkan umah sendiri kan...mmm...plannyer pg2 ni nk g pekan rabu jap..nk tgk apa2 yg boleh dibeli tuk dibawa pulang...ikan pekasam...mcm aku akan borong la kan..hubby aku cukup suka...tp mmg aku confirm nt biler goreng je satu umah bau selama seminggu..hahaha....athirah cirit birit la plak...da 3 hari..cian dia...ambik da ubat smlm tp sb dia tido da skip sket mkn ubat..adoiii...rini kena btul2 timing la kan...aku pun dok selesema n demam ni..bangun awal2 nk cuba segarkan diri..tak nk layan demam ni...japg nk jln jauh..susah la camni..aku takut sgt jangkit pada athirah...nmpknyer hubby pegang tira aku la baw kete..tak tau la mampu ke tak..ngan keadaan demam cmani lagi kan...huhuhuhu..sedih sedih....smlm wat open house...tp sb athirah ngamuk2 so aku kena tidokan athirah dlm bilik abg aku..buka air cond mmg sedpa la dia tido....tak jaga2...yela..hubby lak tak kasi tinggal kejap pun tka leh...dia kate takut nt tira bangun jd pape lak..so aku lepak la smlm dlm bilik tu ....hubby lak kena la kuar layan tetamu kan..yela...klu dia jaga ku la kena layan kan..aku ni tak reti sgt nkberamah ramah ngna org ni...so...takpe aku jaga tira..smbil tu layan citer korea..pastu da nangis2 sakit belakang sebab duduk lama sgt..hidng tersumbat...last2 hubby la papah aku g tido kat tempat tido..huhuhuhu...tkade la byk sgt pun nk cerita pasal raya ni...tp gambar banyak..nt aku uplod ye...k la..nk tgk cter korea ni..nt update lagi..bye

No comments:

Post a Comment