Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 28, 2011

Isteri + Mama + Student

Hi...mst pelik kan..da lama aku tak buka blog ni..rindu pun ada..tp nk wat caner...sgt2 la busy...ngan master projek la kan..apa lagi...aduhhh..mmg fully programming la...tension giler...tp minat...tp susah...adoiii....esok nk g lab nk g test...sb jarak tu jauh sket...skang ni baru aku sedar yang teramat sgt...susah sebeanrnyer jadi student di samping menjadi isteri kepada hubby tercinta...mama kepada anak tersyg..adoiii..sgt penat dan tension gak..tumpu pada pelajaran rasa cam terabai lak anak dan suami...so kena balance...penat gak...tp hubby memahami aku penat dia masuk dapur...selalu bagi semangat walalupun asal tanya pasal projek aku tu mst mata dia laju je jd ngantuk...hisyyyy...td baru rosakkn board aku...kuat sgt tekan smpi pecah lcd...abg abg....da la ayg tak berjaya2 lagi buat..abg da rosakkn plak..satu kena nk kena pakai 2 laptop skang...
skang ni aku asyik mkn luar je...mlm je klu rajin masak..pagi kat luar..tghari mmg kat luar sb aku ngan hubby lepak utm je...walalupun keje takde la berhasil sgt..tp at least kitaorg cuba sedaya upaya..athirah skang da memberontak sket sb kurang layanan dr aku..so skang ni da fixkan...sian hantar tira syg aku tu...then buat keje smpi ptg...g ambik tira n jgn sentuh keje selagi tira tak tido..main kejar2 ngan dia..main gelak2 ngan dia...main lawan merangkak saper cepat ngan dia..hehehehe...itu la mainan aku ngan tira...
tira skang aku nk pakaikan skirt n gaun ...isau lak sb asyik2 org tanya laki ke gurl...tira pakai skirt pun org tanya lagi..tension btul aku....aku tgk sah2 anak aku gurl..apa la diorang ni..hehehe
besday tuk hubby aku da belikan...walalupun patutnyer besdaya ku smpi dulu kan..tp da hubby beria da..aku beli siap2...aku beli handphone blackberry tuk hubby...then aku rembat satu gak..so kitaorg skang ni pakai blackberry..paling tak tahan asyik2 dok belek application dia..hahahaha...yela kan..xcited dapat blackberry...kh keh keh..aku seronok sb leh access fb je..tak yh susah2 nk open laptop kan..buat tira jadi gelabah je nk tekan2 laptop aku..ni pun keyboard da tak best..nk kena hantar service..tp pas abis master project aku la...sb skang ni mmg kena guna...huhuhu..gara2 tira tuang air peel fresh oren atas laptop Vaio mama...adoiii..nk marah dia bukan paham pun...
ok la..nk tido..esok kelas kol 8 pg..nt aku update lagi..bye

No comments:

Post a Comment