Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

December 03, 2013

Hari-hari yg pening

Hello...rini satu hari aku dok mengadap lab report students dan menanda..semester ni ada 5 lab..byk tu nk kena tanda..da tanda 3 lab..2 more labs report to go...come on ida..hehehe...bila mengadap benda yg sama satu hari mau pening kepala kan..adoiii...
skang ni plak irfan tgh sakit kaki tangan da mulut..isau plak..tp hopefully xde pape la kan..ditambah plak serabut ng benda2 hal dunia ni..adoii..mau pening kepala aku..
kadang2 nk ikut kehendak semua org susah jugak..sb kita kena ikut kemampuan dan kehendak keluarga dulu kan..kan...klu aku family lg penting..jadi muktamad ng akunyer keputusan..mst pelik apasal aku dok membebel ni..xde pape..cuma masalah dunia yg biasa je..

skang kol 5.15pm...xbalik lg..see..betapa rajinnyer i kan..hahaha..sebenarnya i rs mcm nk break kejap..nt da ambik kanak2 riang kena layan ng muka yg xpenat kan..so break kejap..japg kol5.30 aku keluar ofis ni..hehehe...ambik budak2 then g pasar malam..malas nk masak..jd beli je la...

aritu birthday tira...nk upload gambar xboleh sb gambar kt hp..adoiii..xpe la..anyway she's now 3 years old..da besar da anak mama..irfan pun da nk besar mcm kakak da..hehehe..2 je la anak aku skang ni..itu la pengubat duka dan lara..huhuhu..walalupun sellau kena belasah ng irfan. tetap aku syg..hehehehe..mak mana yg xsyg anak kan..hehe

igt bulan ni nk bt kabinet tv la konon..kononnyer la...hahaha..harap2 impian tercapai..nk wat cantik2 hall..balik keje tgk da rasa seronok..keh keh keh...smlm balik rumah irfan asyik tunjuk je kat ayat kalimah Allah yg en hubby gantungkan...rasanya dia suka kot..harap2 nt tiap kali anak2 mama tgk bukan sekadar tgk..baca sekali..dpt pahal, papa pun dpt pahala sb tolong gantungkan..hehehe...aku suka rumah ada byk ayat2 al-quran..rasa tenang..dan tenang lg klu rajin membaca nyer kan kan..

mm...cadang nk pergi bercuti..yes..i need a very very good holiday...nk rehat tenangkan otak..bawa anak jalan2 ng happy..en hubbyaku soh book hotel ntah dah buat belum...semua nk kena diingtkan ni..adoiii...byk keje la agaknya..xpe..masih ada masa dan waktu..harap2 impian aku nk bercuti tercapailah..anak2 mst suka..ye la..tiap2 hari g umah pengasuh..ujung minggu je ng papa mama then g jusco..nk juga g jaln2 sekali sekala...xpe la..semoga semuanyer berjalan ng lancar..

ok la..nt update lg..kepala serabut..otak pikir mcm2 ..kali ni entry ntah apa2 kan..hehehe..k update lg..bye

No comments:

Post a Comment