Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

April 29, 2012

Citer2 aku

hi.rini rajin plaknk mengupdate blog..rasa cam da lama aku tak update kan...mm..keje byk sket kot lately...minggu dpean aku balik JB..seronoknyer...nkg umah putra..then aku ada konvo time tu..sambil2 balik johor tu aku nk g kenduri best fren aku...shy...terpaksa la p sebelah lelaki sb sebelah perempuna minggu lepas..tak larat nk ulang alik tiap2 minggu ke JB..tp takpe..yg penting aku hadir kan..insyaAllah..
skang ni da masuk 6 bulan aku pregnt...3 months to go...seronoknyer...tak sabar nk beranak ni..nk ada baby kecik kat umah...skang ni ada baby besar je...yg ter sgt la manja dan kelakar...mmm...ni kali ni tak tau la aku leh BF ke tidak..semangat tu berkobar2..semoga Allah izinkan n semuanyer berjalan ngna baik..tima 1st time takde pengalaman..so kali ni insyaAllah....doa2 kan lah ye..hihihi
pregnt kali ni ok la berbanding lepas...mabuk tu takde la sgt...tp kali ni aku kena admit ospital skali sb premature contraction..myb terlalu penat kot..dok ospital doktor pun pelik kenapa aku sakit...sampi je ospital dok ngadu sakit..semua org igt aku nk beranak...beranak apanyer..baru 5 bulan la...yg best kat situ ramai jugak la ibu mengandung tgh tunggu tuk di check oleh doctor...semuanyer da 9 bln tunggu nk beranak tu...kira semua tu masuk wad la nt..tunggu nk beranak je...yg bestnyer, perut aku sama besar oooo ngan diorang yg da 9 bulan..kihkihkih..biler tau aku baru 5 bulan semua terkejut...tp aku tak terkejut sb aku da biasa semua tu dr tira lagi..hahaha..mmg perut aku skang ni cam da 9 bulan pun..besat n smangat gitu...tp baby normal je...besar ikut time ....skang ni da 500g++...minggu lepas baru scan...and guess what???? dr kate nmpk baby boy dlm perut aku...org paling happy??? en hubby of course...semangat btul dia..muka bangga je cam dia sorang bini pregnt anak baby boy kan..hahaha..tp tak nmpk muak sb baby aktif sgt gerak sana sini...en hubby balik je terus cari nama tuk baby..skang da ada da pun..tp tak tau lak lu berubah lg nanti kan..tp cam tak berubah je sb skang ni beria dok panggil nama baby tu..kalau dlu asyik "baby...baby watpe tu.."..skang ni dari baby da tukar ke nama yg dia nak tu..ok mama tak kisah..mmg la hubby akte, ikut ayg la..nk nama lain pun ok..abg tak kisah..tp cam dia kisah bebenarje...hahahaha....kuar ospital pegang tangan aku kuat2 lak tu..nk lintas jalan pun genggam kuat2 lak tu..selalu pegang biasa2 je..nk lintas pimpin biasa je..tp kali ni luar biasa la plak..hahahahaha..(jgn marah je abg...)...myb dia mmg nk boy kot kali ni..tp rasanyer klu girl pun xcited dia sama je kot...sb time tira dulu dia blur2 je awal2...tp da 5 ulan gitu dia da semangat...kuar je tira dia sorang je la anak anak girl dlm dunia ni kan...orang cuit sket pun belek balik kot2 merah pipi anak dia..
ha..nk citer smlm jln2 kat Jusco misi mencari baju2 konvo..tira da setel..papa dia pun da setel..belikan kot n seluar tuk konvo...jalan punya jalan..ada la 2 org chinese boy ni..main troli..sorang dlm troli sorang lagi tolak kuar2...biasal a troli biler da berat dia laju n susah dikawal kan..cik tira lak doksyok jln smbil pimpin tangan papa dia...terkejut aku boleh berdiri tegak je..skali ttiba2 hubby angkat kaki nk terajang troli tu..tp seb baik yg tolak tu mampu tarik..klu tidak terkena la anak dara aku sorang tu..mau kena sembelih dua org budak cina tu...tu la..mak ayah dia tak pay attention tgk apa anak dia main..bayangkan klu kena anak aku yg kecik tu...isy..mintak dijauhkan la ya Allah..tak sanggup aku nk banyangkan la...hubby muka bengis giler la..cam nk g serang je budak2 tu skali mak ayah dia..seb baik aku cool kan dia..yela..bahaya main gitu...troli tuk angkut barang bukan angkut org or main2..bahaya..so pasni jgn harap aku nk biar tira jalan2 sambil aku ikut belakang...aku kena pimpin tanga..dok sebelah..klu dia lari, lari la aku..klu dia jalan jalan la aku...huhuhuhu..
ok la..igt nk wat slide tuk semester depan ni.nt aku update lg..gambarcam biasa la..susah tuk diupload..klu rajin aku update..bye

No comments:

Post a Comment