Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

December 03, 2011

Meghilang....

hi...lama kan tak mengupdate blog...skang ni mmg busy ngan hal belajar...testing da siap..skang ni nk analisis data dan juga thesis writing..alhamdulillah..semoga lec aku puas hati ngan hasil keje aku ni..hihi...aritu 1/12/2011 ada la besday my little princess..nk update pasal besday tu tp tak boleh upload gambar la plak..so ostpone..celebration ada...hadiah ada...keke besday semua ada...hehehehe...cuma nk update ni takde masa...dan ditambah lak ngan intenet yg lembab..so nt aku g utm tuk upload gmabar2..baru best tuk citer kan...hihihihi...
skang ni mcm2 aku mengidam nk makan....agaknyer tnesion wat keje..so nk ilangkan tension ngna makan2 la kan..hehehe..badan pun leh tahan gedabak skagn i....mknn tak tentu hala....tp masak ujung minggu mmg wajib...hubby tak suka sgt mkn luar..so nk mabik hati n wat hubby tersenyum riang maka aku masak la kan..hehehehe..sb syg sgtk at dia..so penat2 pun aku berusaha masak la jugak...mm..rini tka kuar g mana2 algi..cik tira tgh tido..dan jugak en hubby pun turut tido..penat agaknyer dok pikir projek dia tadi..takpe2 tido tido..mama main tenet jap..hehehe..mood tuk wat keje takde...dok asyik teringat inti kebab di makan bersama roti pita yang tv3 tunjuk aritu..ishh....tgk daging penug ngan tomato..errgggg...nakkkkk...nk buat sebijikcamtu...hubby offer nk buat pun aku tak kasi..sb aritu hubby tak tgk so nt tak jadi cam aku nak kang susah lak aku dok mengidam tak abis2 nt...si nt kau akan buat...ptg nt g beli roti pita...pastu aku start la operasi aku...ni tuk mkn mlm nt..tghari da siap masak..tp hubbby tido tak bangun2 lagi..aku mkn la dulu..hihihihihi...idup aku skang ni mmg bz..kadang2 penat sgt...ditambah lak ngan assignmnt dan test2 yang perlu diambil...mmg sgt memenatkan..smpi ada masa rasa cam nk give up je..seb baik hubby ada...sentiasa bagi semangat n nasihat...then terasa tak mau buat phd pun ada...tp biler tgk cik tira..rasa kena jugak buat..tuk masa depan tira...mama n papa kena keje sungguh2 la sb nk kasi yg terbaik tuk anak2 mama n papa nt...hehehehehe...mmg btul la biler tgk mata anak, ilang semua penat...semangat yg ilang terus datang balik...semua tuk anak...ibu mana tka nak anak dia senang kan...hehehe..(cara kau ckp cam aku idup susah je kan...adoiiii..ok2 takde maksud pun tau)...
baju2 tuk masuk keje nt pun blum g borong..sb takde masa...siap je keje pasal projek...da hantar thesis.mmg aku akan g shopping abis2 abisan la..nk pakai baju2 lama cam old fasion la plak..nk yg baru2 semua..hihihihi...same goes to hubby jugak....aku ni jenis yang tak tido siang..so penat gak rasa skang ni..cuma mata mmg tkaleh nk lelap je...huhuhuhu..seronok tgk hubby n tira tido nyenyaknyer....aku gak dok berjaga sb tak leh tido...huhuhuhu
sblm balik melaka mmg bnyk benda nak kena buat..cari umah sewa...cr pengasuh tira...cari lori nagkat barang...adoiii..byk ni....tak terpikir aku...igt pas abis belajar semua, final pun selesai..terus pindah melaka...then plan ngan hubby nk g bercuti...bercuti seminggu ko...ha..g la mana2 temapt yg best kan..nk tenangkan hati sb terlalu rasa sesak time belajar kan...then nak kembali kan mood tuk bekerja sama...uishhh...tak sabar rasa nk g bercuti..sb time tu mmg semua keje da siap..hihihihi...
ptg ni plan nk g umah abg putra..sb nk pulangkan walkie talkie yg aku pinjam tuk wat testing aritu..pinjam lama2 pun tak best gak..so cepat2 pulang takde la dok pikir biler lagi nk g kan..hehehehe..
skang ni sb da sibuk..no more tempahan keke or tart..or pape la plasal jualan2 ni..sb terlalu sibuk..aritu da buat 100 biji cupckae tuk hari kawin..mmg penat la..nk hias2 lagi..semua perlu masa yg banyak..tp alhamdulillah sb hubby tolog keje pun jadi mudah...hehehe.biasa la..hubby kan doremon aku..hehehehe..
ok la..nt update lagi..nk laayan nona jap..hehehe..k bye

No comments:

Post a Comment