Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 16, 2011

Berusaha Jadi Yang Lebih Baik..

Hi...lama tak update blog kan...yela..bz bz bz...hihihi...dr hari khamis smpi la rini..aku kurang stress sb project aku stop kejap atas sebab2 tertentu..so idup aman...masa yang ada aku peruntukkan tuk tira, hubby dan juga mentelaah subjek2 aku ambik...tp tak dpt cover semua pun sb tira sibuk ajak main je..cian lak budak kecik tu kan....aku sejak2 ni berazam nk berubah jadi lebih baik..aceccececee....skang ni bukan maksud tka baik..hehehe..tp aku nk jadi lebih baik..dr semua segi...aku tka mau tension2...study kena happy2..aku harap aku berjaya jadi yang lebih baik...hehehehe....
sejak2 ni aku tak tua npe ati aku sayu je....aku rasa cam byk benda yang aku perlu baiki...terasa betapa kurangnyer diri aku ni...huhuhuhu...tiba2 aku ckp kat hubby aku nk berubah...hubby pun cam pelik...tp pape pun doakan la semoga niat aku ni tercapai..amin....berubah apa???? rahsia...hehehehe...tp hubby mmg sokong je aku memanjang....
athirah skang ni da makin besar...da pandai nk ajuk2 org...segala pe kita buat dia perhati n nk try..conthnyer....papa tira sangkut kunci di grill pintu umah..dia pun sibuk ambik kunci n nak try gantung kunci di grill pintu..hadoiii..pastu terlepas lak luar umah..satu keje mama kena pnjangkan tangan mama ambik kunci dr dalam..mau taknyer..kunci umah yang dimainnyer...then pandai sgt ajuk mama or saper2 la gelak...hadoiii..ni mama mmg tka larat nk gelak sb kelakar sgt muka tira biler wat2 gelak...
hubby lak, skangni da mula stress buat project master..."abg..ayg doakan abg cepat siapkan..semua berjalan ngan lancar..amin.....jadi abg nt boleh jugak tolong project ayg lak..hihihihihi...tak best la abg tension2 dlm bilik study wat project tu...huhuhuhu...sunyi je umah biler abg wat keje n tak berhenti2 ni"...hehehehe...see seee..mama ida da mula bebel....tp serius klu hubby da start wat keje, mmg rasa busan sgt....huhuhu..
ok la..kejap je ni pun...sb nk sambung study ni...tumpang ada masa kan..hihihihi...doakan aku n hubby da siapkan keje project master secepat mungkin...cian tira sb asyik marah je bile mama n papa nk wat keje..buka laptop pun dia da marah..hihihi...
k la bye

No comments:

Post a Comment