Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 03, 2013

hari hari di johor



Hi...rajin plk no mengupdate..masih lg djohor...cadang mau pulang hari ini..semua hajat alhamdulillah tercapai..vuma legoland saja tidak...sb hari ketiga di aini..ye waktu skang ni..aku da tersadai sb sakit perut...memulas2 rs mcm nk beranak da...yg pelik xmengandung pun..hahaha...tp sakit wooo..sambil baring mata xleh pejam..jd main  la blog blog ni..mula la kate rajin plk nk mengupdate...hahaha...g ummiroaz aritu mata da bulat2 sb seronok tgk baju yg cantil2...tp kecut blik mata bila tgk harga..hahaha...aku sempat juga rembat 2 pasang...nk bayar tiba2 ada plk laleki ensem2 laju2 sua duot tuk bayar...muhahaha..makaseh abg! Aku suka ummiriaz sb bau fesyen dan yg best mmg muslimag la..aku selalu beli yg besar2 sb xnk nmpk perut buncit ..haja..xde a..sb nk tutup aurat la...umur da tua...kena la berubah kan...sakit badan da mcm org tua plk skang rs...tp susi yeyap xmau minum sb xlalu...g jj pun sudah...renbat baju keje en hubby 2 pasang ...pastu anak2 aku tembat sorang satu mainan kat toyrus tu...huhu..tp xpe kan sekali sekala belanja mainan kt situ tuk anak2
.. nasi lemak wak kentut pun aku sempt g mkn..seronok...tp arini ni mcm nk dpk kat umah sb perut sakit...nt ptg nk blik melaka da...kena simpan energy byk2 sb nt baru kuat pegang orfan..haha..ye la irfan kn da besar kuat plk tu..jd kita kena lg kuat tuk cobtrol dia..hahaha...yg  best irfan suka sgt main bola...smlm jr toyrus tu dia ambik bola...klu kt kedai mydin boleh dpt pling mahai pun 10 inggit tp dia beli bola je da 40 inggit.satu toyrus dia dia sepak2 bola tu smpi la kt casher dia berenti sb sph aku bayar..tp xpe la..seb baik dia xsuka drum yg harga 170 tu..kakakah...papa dia mau beli yg tu kt dia.tp dia mau juga bola tu ...ok xpe..nt bajet lebih tu tambah satu lg bju ummiriaz ye..haha..xde la lawak ja...tp irfan mmg suka main bola sepak...xpe la..jgn kakak yg suka sudah...kaka brli set masak2... pasni ha masak la puas2... nt soh papa dia pasang mst adik pun berlalih minat ..tgk la.hahaja..dr macho2 sepak bola da jd chef masak2...
Ok la..bt update lg..bye

No comments:

Post a Comment