Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

January 01, 2013

New Year 2013

Salam..hi..rini rajin plak nk update blog....seronok sgt rini..dapat spend masa ng famili aku...awal2 nk bawa tira n irfan g jalan2 naik taming sari..tetapi ttiba tiket dia hari ni jadi 20 inggit sorang...terus xjadi...dpt mug satu..selalu 10 inggit je..jadi terus jln2 sampai la jumpa cruise ..jadi kitaorg pun naik la River Cruise Melaka tu..tira xcited je...sb bangin kan dlm bot..mula2 suka berdiri...lama penat letih,dia duduk atas aku....irfan plak syok dok usha amoi seksi..adoi la....alih muka dia, tetap usaha nk pandang juga...hahahaha..tambah2 amoi2 tu syok dok acah dia kan....lt biler time patah blik tu rtido da irfan....hahahaha..kena angin best kan...walaupun hanya naik river cruise je..tpi tetap happy ab dpt spend masa ng diorang..aku sygg sgt hubby, tira n irfan..semua aku syg...smlm xdpt nk bw tira n irfan tgk bunga api..tp sebab ttiba aku pening nsakit badan smpi en hubby papah2 lg kan...jd xdpt la nk tgk bunga api...tidoawal..rn hubby yg beerusaha masak my fav food kan..huhuhu..thank abg..love u so much...huhuhu...then g jj plk...minggu lepas xg jj sb irfan xsihat...cirit n muntah..skng da siht,..alhamdulillah...hhihi...jd cuti ni g la..sajer jln2.. Bi brang nk wat carrot cheese cake..then bli adiah hubby..bli tali pinggang je...time birthday just bbli kek je..adiah xsempt...ni beru bli adiah..time besday hubby belikan aku ipad ni...i yg tgh aku dok guna ni la..tp adiah ni dia kasi awal dr birthday kau..jadi time birthday cuti dpt suprise kek n dinner yg best kat restoran apa tah nama dia..hihihi..lupa tp kat kl la..alang 2 blik dr kedah singgah la kl kan...time tgh syok2 mkn dtg la kek sepotong n nysnyian lagu birthday..suprisen best...
O la nt update..irfan da bangun ..bye















No comments:

Post a Comment