Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 22, 2012

Hello...

hi....lama gilerrrrrrrrrrrrrrrr tak update...rindu gilerrrrrrrr kat blog aku ni..da usang??? blum lagi kot..nt aku update byk2..ni pun curi2 update..sambil buat notes...opsss...hahahaha....aku da msuk keje...tp byk sgt benda nk diceritakan..pasal irfan..pasal tira..pasal babysitter baru..pasal induksi..pasal my hubby..pasal aku..pasal my birthday celebration..pasal my resent..pasal susu irfan tttiba2 tak cukup..ha..mcm2..
tp nk citer skang ni tak kot..sb byk keje nk setel..nak buat awal2 semua..nt aku nk continue research aku yg terbengkalai..ayokkk....
tp aku tak de berubah papa pun..makin kurus??? penah ke aku kurus sebelum ni?? hahahaha..perut la kot da kecut..dulu besar sb ada irfan dlm perut..skang irfan da kuar dr perut kan..hihihihi...ha..aku ada minat fesyen baju baru...ha..nt update..walalupun satu pun blum dlm tangan lagi..muhahahahaha...
aku happy...makin happy.. alhamdulillah...semoga happy ni smpi biler2...ada hubby yg caring..anak2 yang sentiasa menghibur hati aku..dan juga kadang2 anak2 yang buat aku nangis sb terlalu risaukan diorang..yg buat aku nangis biler rindu diorang time tgh keje...hahahaha...
ok la..nt aku update...skang nk siap2 g lab..nk wat siap2 experiments...nt takde terhegeh2 nk start lab baru nk try kan...
k bye..update lg nt.

No comments:

Post a Comment